torsdag 13 november 2008

Mixa & Matcha 2/Kolla!!


Jag har fått ett helt underbart paket av min byteskompis Lehna! Kolla bilden! Garner som jag inte kan köpa på Gotland o är jättefina, ser genast framför mig vantar, muddar, mössa som jag kan göra.

Doftljus passar bra då vi har fått oönskade gäster i huset! Små grå möss med svans! De luktar!

En elefant som också luktar gott o har en fantastisk färg, den ska få hänga i bilen!

Då ska jag samtidigt lyssna på ljudbok av Liza Marklund, har visserligen läst boken (den är bra!), men har aldrig lyssnat på ljudbok förut så det kommer bli en ny upplevelse.
Det kom faktiskt 2 paket med posten, så nu kan jag äntligen skicka mitt paket till Dig Lehna, hoppas det kommer att bli till belåtenhet!
Jag bor på landet så jag får posta det imorgon fredag.

Inga kommentarer: