torsdag 9 april 2009

Wow, igen.......!

Har den mest fantastiska hemlis!!!


Fick paket så här till påsk, jättefin bok med massor av användbara mönster! Jag gillar att se vad som finns runt om i Sveriges avlånga land så det var riktigt roligt med en sån bok!! Ett fint "nålbrev" (heter det så?) passar perfekt till mig som åker buss till jobbet o det är bra att ha med sig nålar mm. Det var väldigt välgjort, har Du gjort det själv?? Har ännu inte lyckats lista ut vem Du är, poststämpeln fanns inget namn på men jag gissar i Norra landet. Fick också fina klisterlappar med mitt namn o min adress på i fina färger. Det blir bra när jag ska skicka brev mm till yngsta sonen i Spanien..





Jag har haft en väldig tur med min hemlis som jag önskar en riktigt fin o Glad Påsk!!!
Tack så väldigt mycket!!
Har påbörjat min Shetland Trianglesjal, har bara inte fotat ännu! Vill spara "fingarnet" jag fick i förra paketet så jag stickar i ett rött 1-trådigt ullgarn.
Glad Påsk till Er alla!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så roligt att paketet kommit fram och att du gillar det! Du kan se boken och kortet, som små ledtrådar om vem jag är. Jo, jag har sytt nålbrevet själv. Tycker det är roligt att slöjda med lite av varje... Hälsningar från din Hemlis5vän.

Kristina sa...

Lyckliga du som fått så fina saker av din hemlisvän.