måndag 15 juni 2009

Nya projekt!

Har repat upp min Ishbel, blev inge bra! Nu har jag påbörjat en Icarus i tunt bomullsgarn, okänt garn... Stickar på Addi Lace 3.25, o hitills fungerar det!
Andra projektet är en Buttercup (smygföljer KAL:en) i Kinna textils Jasmine med stickor 3 mm, verkar bli bra, det är en glad färg iallafall.

Drar nu till västkusten Växjö-Göteborg-Helsingborg-Växjö, för lite semester, grabbarna går på U21 EM o jag o svärdottern gör Liseberg och besöker säkert någon affär med, gärna med garn....
Tant Koftas Kofta får vila ett tag..
Glad midsommar!!

2 kommentarer:

Kristina sa...

Kul att du har olika stickningar för olika tillfällen. OK, det har jag också till viss del, men kanske inte så många olika som du. Lycka till på västkusten.

Kristina sa...

Jag uppskattar dina kommentarer på min blogg, så jag tänkte att det gör väl du med, även om du inte gjort något nytt inlägg. Hoppas att du har det bra! Jag bor på Bästkusten. Alltså mellersta Bohuslän. I mitt fall på Tjörn om sommarhalvåret.