fredag 17 juli 2009

Semester!! Jaa!!

Mina älskade ungar har haft lite otur! De har legat på sjukhus! En i St Petersburg, var på semester hos sina svärföräldrar o en på Cypern, där han jobbar över säsongen! Tur att det finns reseförsäkringar!! Det har funkat jättebra! SOS Internationell är fantastiska!

Så för att fira att allt går åt rätt håll för grabbarna o jag börjar min semester så har jag handlat vid fantastiska Lilla Stickfrossa, både hänge o sockgömma! Bilder kommer när sakerna anlänt i min postlåda!

Har en del färdiga saker att visa, men först ska det fotas o sen återkommer jag med bilder det också!!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Härligt med semester. Bra sätt att fira på, vilken färg blev det?

frisky frog sa...

Skönt att det har gått bra!
Såg att du färgat med äggfärg, snyggt. Hur många påsar använder du per härva och hur mycket spär du? Jag har testat kool aid, men är lite sugen på äggfärgen...