onsdag 2 december 2009

Jag vill vinna hos Sillen o Stickfrossa.


Hos Sillen kan man vinna det här, det skulle visa vem jag är. Skulle sitta fint på en tröjärm!


Eller det här vid Stickfrossa som fina muddar som jag sett Mia gjort
Man blir hagalen när det gäller fina ullsaker, o de här är så fina. Skulle man sen ha turen att vinna är det kanon!
Har annars så mycket stickningar på gång, en för bussen, en för dåliga TV-program o en för bra TV-program o några extra också.
Funderar nu på vad första Hemlis-paketet ska innehålla till min Hemlis. Jag har en idé o smygkollar lite på Ravelry vad som finns i favoriterna. Ska bli kul att se om mottagaren blir nöjd!
När det gäller SYTYCK utmaningen så är jag besviken på mig själv men jag återkommer när julklapparna är färdigstickade! Ett fantastiskt initiativ är det o kul att se vad alla har åstadkommit!!

Inga kommentarer: