fredag 20 juli 2012

Fint främnes!

Jag har haft fint besök! Bästa eventmakarna har cyklat på Gotland! Fina presenter fick jag!

Istället för blommor, det var tur för blommor är inte min "grej"!
Bägge nu fyllda med projekt, westknits mysteriestickning på Ravelry och kofta på tvären i garn med papper från mormorElin i Växjö.
Tack för att Ni kom, vilka inspirationskällor Ni är! Hoppas vi syns i oktober! Jag kommer att "stalka"
 e-posten;)

Min första ledtråd till westknits mysteriestickning är klar, svårt att fånga rätt färger bara:

Annars väntar jag på sol och värme, dagarna innan midsommar var det gott.
Här jagar barnbarnet såpbubblor:


3 kommentarer:

Myggan sa...

Goaste vännen! Det är du som ska ha stort tack! Goa sängar och mätta magar hela tiden. Och speed-guidningen runt södra delen av ön var super. =) Mitt erbjudande om sängplatser i september står fast, ta med dig P:orna och kom hit!
Bamsekramar till dig. (och det söta barnbarnet förstås)
Anna

frisky frog sa...

Jag säger som syster Yster, tack för att vi FICK komma. Att bli ompysslade av dig blir en gó karamell att suga på länge, hela hösten. =)
Om vi inte ses i september hoppas jag att du är snabb på mailen och att vi ses på eventet.
Kraaaaaam
/Carin

Kerstin sa...

Vilken underbar bild av barnbarnet.
Färgerna på mysteriesjalen är super,det lyser sol och glädje om den.
Dina presenter blir jag ju lite avis på ! Hoppas solen lyser på dig och värmen börjar komma// Kram Kerstin