onsdag 24 februari 2010

Sista paketet! Wow!! Tack så mycket!!


Tack så väldigt mycket Boxtown!!
Vilken kul bok! o ett garn jag aldrig provat som känns så mjukt o gott!! Näsduksfodralet kommer väl till pass nu i förkylningstider..
Har idag kört på Din barndoms gata, fast det gör jag nästan varje dag när jag kör till busstationen på väg till jobbet.
Jag hade inte listat ut vem Du så det var en trevlig överraskning.
Hör av Dig om Du är på ön så ska jag ta med Dig till spinneriet här i min socken!
Tack för alla fina paket jag fått!!

3 kommentarer:

Kajsalisa sa...

Tack snälla för mönstret..ska nog genast gå ner i min garnkällare och kolla om jag har ntå som passar ;)

Alltid kul att hitta nya gotländska bloggar!!! Vilka fantastiska saker Du kreerar!!!

Marianne sa...

Vilket fint paket du fått.
Funderar på om det är du som är min hemlisvän??

Marianne sa...

Vad roligt att jag gissade rätt. Jag följer din blogg genom google reader och när jag öppnade ett av dina inlägg såg jag att du bodde på Gotland det var så jag listade ut det. För du har verkligen lyckas dölja vem du är när du lämnat kommentarer på min blogg ;)
Tusen tack för alla fina paket, hoppas jag hinner hämta ut det sista i kväll. För jag är så himla nyfiken...