torsdag 9 december 2010

Åh, tack!! Vilket fint paket!

Kära Hemlis!

Paket väl värt att vänta på!! Evilla-garnet är i en fantastisk färg och jag tror jag kommer att sticka en sån här när mina andra måsten är färdiga... Strumpstickor kan man aldrig få för mycket av, håller med! Tur att inte bloggen har ljud, för jag äter good choklad.....

Ett paket helt i min smak. Det är ok att vara sen med paketet, vi har ju ett liv utanför stickvärlden också, du har dessutom meddelat mig anonymt på bloggen!!

Tror jag kommit på vem Du är?! Känner Du igen den här bloggen? Jag har googlat mycket och jag har varit inne på den här bloggen förut! Får se om jag har rätt...

Tack igen!!

2 kommentarer:

Inge sa...

Hej Anita!
Skickligt gjort att känna igen mig. Och jag som var så orolig att de insmugna ledtrådarna inte skulle fungera, men du har gjort ett bra detektivarbete.
Är så glad för att jag träffade rätt med färgnyansen på garnet. En sådan där Revontuli - Norrskenssjal verkar vara perfekt användning för garnhärvan.

Skräddardotter sa...

Läser du beskrivningar på finska också? Det är din förtjänst att jag är på sluttampen på en Harunisjal =). Det är ju inte så svårt det där med engelsk beskrivning. -Bara att göra som det står , sa du ... Tack för det !