måndag 24 oktober 2011

Redan över, sån fantastisk helg!

 Tidig fredagmorgon med båten till Nynäshamn för vidare för mot Habo och stickeventet, då vi inte ville komma försent på lördagen och inte natt till lördag!

Så kul, inspirerande och roligt, ni är fantastiska Risbrogäddor som sammanför alla i Ert event!!
Sticka, sticka, fika, sticka, mat och kuligheter, bl.a.garnlotteri!!
Härliga möten med såå fantastiska stickande människor, jag ville stoppa tiden men jag återkommer nästa år!!

Vi fick prova garnfärgning med Jeaba kallfärger, idag har jag sköljt och torkat!
Det blev orange, mycket nöjd med både det och sockgarnerna jag färgade. 

Kramar till Er alla och hoppas vi ses snart igen!

7 kommentarer:

sinneskatten sa...

En fantastiskt inspirerande helg som jag kommer att leva på länge.
Och vad kul att få träffa dig och alla andra.

Pernilla sa...

Klart vi ses nästa år.

Kerstin sa...

Wow vilka snygga garner. Ser ut som ni haften underbar helg.Du får informera mig om när nästa event blir aktuellt

Efwa - Medea sa...

Vad fina alla dina garner blev! Jättekul att träffa dig IRL.

Pysselfarmor sa...

Vilka härliga färger det blev - speciellt orange - döläckert! Det var en otroligt givande helg och så kul att träffa dig. Ha det bäst och vi ses nästa år....det gäller väl att "hänga på skicka-knappen" då vid anmälningsdax ;-))

Emilia sa...

Vilken härlig båtbild och vad fina dina garn blev! Självklart ses vi nästa år ;)

Skräddardotter sa...

Vilka färger!! Jag skulle vilja köpa det oranga.....