onsdag 3 oktober 2012

Bortskämd!


I min brevlåda kommer så mycket överraskningar jag blir glad av!

Tack bästa Malmöstickan för en underbar bok som jag inte hade förut!!

Jag har inte stickat så många sockor från tån och upp, tror det är 3 stycken, i boken finns det massor med fina mönster! Ska bli spännande att testa! Tack igen!

På stickfronten är jag klar med en del, men min stickfasthet har försvunnit, så de sista två projekten har inte passat. Tur man har glada och snälla kamrater med perfekta kroppar som räddar mig;))

Snart kommer en liten väst/kofta redovisas, stickad till barnbarnet! Jag har påbörjat en sjal i garnet till sjalnålen jag fått, vet inte om den kommer bli exakt så, vi får se:)) Bilder kommer när man kan fota i dagsljus!!

Imorgon är det Hemse torgdag, massor med folk och försäljning. En liten sväng blir det nog.

1 kommentar:

Sunna sa...

åh vilken spännande bok, nu blev jag nyfiken