torsdag 21 februari 2013

Inget stort Gotlandssticke...

Vi har fått för få anmälningar till Gotlandssticket och avbokat Stora Gåsemora.

Vi välkomnar Er som anmält Er och Ni får mer uppgifter om en stund.

Lite frågor till Er som inte har möjlighet att delta för vi vill gärna ordna ett Gotlandssticke 
så vi undrar:

Var priset på själva eventet för dyrt?

Var båtresan för dyr?

Var tidpunkten fel? 

Vilken tid passar bäst?

Alla synpunkter mottages tacksamt.

Annars är jag på gång mer, jobbar och har kommit igång med medicinen igen.
Stickar och repar upp, säljer lite garn och köper nytt, inget blir så där perfekt som jag vill..
Nåja, det löser sig nog

8 kommentarer:

Myggan sa...

Så tråkigt att det inte blir så många som ni (och Gåsemora) ville, men härligt att det blir ett alternativ. =)
Jag tycker inte att det var dyrt, inte om man jämför med andra stickevent. Fast allt är ju relativt.
/Anna

Carin@Ullhärvan sa...

Tråkigt för er som skulle varit med, jag hade tyvärr ingen möjlighet den helgen!
Kram, Carin

Emmas dagar sa...

Så trist!
Vi var väldigt sugna, mamma och jag, men tiden var inte den rätta för oss den här gången.
Priset var helt ok tycker jag.

Garnet jag köpte av dig i Habo, hur många meter/100g är det nu igen?

miastick sa...

Tråkigt att ni fått så få anmälningar!
Jag hade gärna åkt, men för mig blir det en väldigt lång resa, och det kostar ju en del att åka. Dessutom är SiV i mars, så det blir mitt val i vår.
Men för de som bor på östkusten borde ju det ha varit en hit. Hoppas att det blir kul det som blir i alla fall!

Silvertrollet sa...

Jag skulle _så_ gärna vilja komma, men jag har inte ens hunnit/orkat undersöka om jag hade kunnat "låna ut" mina barn den helgen för att åka, än mindre titta på vad färjan skulle kosta.

Jag blir rent arg när jag tänker på hur jag låter jobbet styra, men just nu är det på tok för mycket på jobbet, vilket gör att det blir på tok för lite tid till mig och min stickning!

Hoppas det blir ett bra event för Er! Det är ni verkligen väl värda!

Sunna sa...

jag anmälde mig på stående fot i Habo men tyvärr har inte chefen samma uppfattning som jag hur viktiga stickhelger är. Jag tyckte priset var dyrt, jag har ingen att åka med tyvärr så min resa hade landat på minst 3000 :-, Men jag hade ändå betalat det för att komma iväg och träffa er och få se Gotland. Om chefen bara kunde förstå...Hoppas ni får det riktigt bra

Emmas dagar sa...

Det förstår jag att du ska fira din son :-)

Anonym sa...

Jag hade gärna kommit, jag tyckte inte de var för dyrt. Jag kunde inte den helgen, bara...

Men det är klart, jag hade föredragit att flyga eftersom jag bor i Göteborgsområdet. Men det var inte det som stoppade mig, fanns inte flygalternativet hade jag kommit ändå.

Berit (bedascorner)