torsdag 7 mars 2013

Nuläge

Ny penicillinkur, 7:e sen september om inte fler, jag har tappat räkningen, gissa om jag är trött på det här...

Tröstar mig med ny stickning

Har börjat på en Versio av Ankestrick i Rowan fine lace. Rowangarntet har jag köpt från Garnkorgen som är blixtsnabba med leveranser. Beställde i tisdags mitt på dan och det låg i brevlådan igår, onsdag!
Posten fungerar väldigt bra från norra delen av landet men södra Sverige och västkusten kan det ta ibland ta mer än 1 vecka, hur nu det går till?!

Behöver också börja fundera på vad jag ska ha med till Gran Canaria, har bara funderat på vilka stickningar som ska med.. man vill ju inte bli utan, eller hur?

Träningskläder, baddräkt och bra skor ska ju med men behöver något att använda om jag ska ut och äta eller så.
Hoppas bara jag blir bättre till måndag så jag kommer att ha nytta av min resa.

Kan bli tyst här ett tag om jag inte hittar något internet men är tillbaka under påsken.


5 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Så fint! Vad blir det?
Trevlig resa :-)

Sjömans-Elin sa...

Men varför blir du inte frisk!?!?!? Tycker änna lite synd om dig. Fast bara lite. ;)

Kram!
Sjömannen

frisky frog sa...

Fy vad tråkigt att du inte blir frisk. Det har tydligen gått troll i dina baciller och virus. Jag håller tummarna för att värmen och trevligt sällskap kommer att få dig att må bättre. =)

Tack snälla för thé-påsen!
/Kraaam

Kerstin sa...

Nä, inte nu igen att du måste proppa i dig mer medikamenter.Tur att du har ditt glada humör kvar!
Ditt garn ser underbart ut och mönstret mmmm njuter när jag ser de.
Hoppas du kan njuta av din semestervistelse ! Kram :)

Carin@Ullhärvan sa...

Hoppas du får en jätteskön resa!
Kram!! och Krya på dig!!!