lördag 30 mars 2013

Vilken överraskning, tack!!!

Kom hem till ön inatt efter att blivit uppassad av nära o kära på fastlandet!
Titta vilken fin överraskningspresent jag hade fått i brevlådan!! Vilken fantastiskt arbete!
Tack snälla Ullhärvan!!!

Jag har haft det bra med många promenader och övningar i poolen så nu har jag förhoppningsvis en liten grund att stå på inför mer träning. Ännu mer energi får man när man får så fina presenter!!

Knappt någon stickning, har läst böcker och umgåtts en hel del med sonen vilket har varit fantastiskt!

Stickningen kommer säkert nu när jag har en sån fin väska!!

Nu är det verkligheten som gäller, jobb (nya uppgifter på jobbet, vet inte så mycket än så jag återkommer om det, spännande) och vardag igen. Det är bra det också!

3 kommentarer:

Emilia sa...

Vilken superfin present du fåttr! Glad Påsk!

frisky frog sa...

Ååå, vad fin! Jag tycker att hon ska sälja såna på nästa Habo-event. =)
Hoppas att du får en härligt, kreativ påsk.
/Kraaam

Sunna sa...

Underbar väska, ha en riktigt god fortsättning på påsken