tisdag 23 juli 2013

Dagar i huvudstaden




Obligatiriskt besök på Litet nystan, inköp blev ett nystan Zauberball crazy och ett par tippar till mina stickor.
Vi hade turen att träffa Asplund, den fantastiska stickaren gör bl.a. så fina tröjor!

Fortsatte via en del affärer till Medborgarplatsen.



Där tog vi något läskande i väntan på yngsta sonen!
Därefter mat och iväg till huvudmålet!!



Konsert i Globen med den fantastiska Rihanna!! Wow vilken konsert!
Jag fick dansa och lyssna på kanonmusik!!
Imorgon åker jag hem och förbereder FG loppis i helgen! Det finns mycket godbitar!! Välkomna! Börjar 10 på lördag!!

4 kommentarer:

Myggan sa...

Lite garn och ett glas rosé kan aldrig vara fel. =)
Jag blir avis på både huvudstaden och loppiset. Lycka till!
P-K!
/Anna

frisky frog sa...

Säger som syster Yster, garn och rose' är ALDRIG fel. =) Den där loppisen ska jag försöka pricka någon gång.
/Kraaam

Carin@Ullhärvan sa...

Visst skulle vi vilja norpa godbitarna! Ha en trevlig helg, Kram

Ullfull sa...

Du vet var Du kan bo;)/Kram